אסטרטגיה

תכנית אקו-סיסטם לצמיחה עיסקית מדידה.

ה-POV שלנו

מה צריך לבצע כדי לאפשר לעסק שלך לצמוח?
צוות האסטרטגיה של ספאנק מתמודד עם השאלה הזו באמצעות בחינת תובנות צרכנים, תיכנון ומיפוי הסביבה בה נפרסם, ריכוז וניתוח הבעיות העומדות בפני הלקוח ומיקוד צרכיו, כדי לאפשר לעסק לחשוב, להתנהג ולתקשר באופן יעיל בכל הזירות הדיגיטליות.
הרכבנו צוות ממוקד ואיכותי של מומחי אסטרטגיית מותג, אשפי מדיה ותקשורת, מקצועני עיצוב, ומומחים בתחום השיווק כדי לספק ללקוחותינו את המענה המדוייק והנכון ביותר עבורם.

מומחיות

אסטרטגייה דיגיטלית

פלנינג תוכן ותקשורת

פיתוח ה- ‘Big Idea

סגמנטציה

מיפוי מסע הצרכן

אסטרטגיית מותג

הגישה שלנו

התנהגות המותג

אנחנו מסייעים למותגים להרוויח את הזכות להיקרא מותגים אהובים
בעזרת מיקוד של 5 התנהגויות בסיס:

נוכחות

מותג מוערך חייב להיות בעל נוכחות, פעיל ורספונסיבי, המתעל כל מדיה למפגש מרגש וממוקד עם הצרכן תוך שמירה עקבית על מעורבות הלקוח בחוויית המותג.

תועלת

מותג אהוב ומוערך הופך בעל ערך בעזרת  קלות השימוש בו, התכליתיות והתועלות אותן הוא מספק לצרכן.

שירות

מותג אהוב ומוערך נוהג באופן קבוע לייעל-את רמת השירות וההתמקדות בצרכי לקוחותיו.

אמפטיה

מותג אהוב ומוערך מייצר עניין, נרטיב עשיר והפתעות השובים את הלקוחות ומעוררים אמפטיה.

כנות

מותג מוכר אהוב ומוערך מיישם שקיפות שיווקית וההתנהגויות שלו תואמות את הערכים שהוא מייצג.

התהליך שלנו

הדרך הבטוחה לתוצאות

כדי להתוות את הדרך לאסטרטגיה, אנחנו מטמיעים תהליך הכולל
  3 שלבים, כאשר כל שלב כולל מכלול אבני דרך ושלבים מובנים ומדוייקים:  תובנה, אסטרטגיה ומפת דרכים.

timeline

התהליך שלנו

תובנה:

זיהוי האתגר בעל

הערך הגדול ביותר

תובנות צרכניות

כל אחת מההתקשרויות האסטרטגיות מתחילה בסקירת האתגרים והערכת התוצרים אליהם אנחנו רוצים להגיע ואשר יוגדרו כהצלחה. 

מטרת שלב זה הינה תיאום ציפיות ביננו לבין הלקוח והבהרת האתגרים איתם אנו מתמודדים.

BRAND IMMERSION ומדידת האקוסיסטם

אנחנו מקיימים ראיונות עם מחזיקי עניין ורעיונות עסקיים על מנת להשיג נקודת מבט פנימית וחיצונית על המותג, עולים עם תפיסה חזקה של ערכי החברה והייחודיות המאפיינת אותה. מהמידע הזה אנחנו מפתחים מודל אבחון טבעי כדי שנוכל למדוד את השוק הנוכחי והפוטנציאלי של המותג ברחבי כל הערוצים.

 

מיפוי המתחרים

אנחנו בוחנים ביסודיות את מרחב המיחייה של המתחרים ומתרגטים את הזדמנויות השוק הרלוונטיות ללקוח.

כלי המחקר

לרשותנו עומדים כלי מחקר רבים הכוללים מודלים בתחום הייחוס, הקימעונאות, מידע נרחב בנוגע לנקודות וצורות מכירה. בעזרת כלים אלו אנחנו בוחנים וממקדים את הנחיות האסטרטגיה לכל לקוח.

התהליך שלנו

אסטרטגיה:

טרנספורמציית מותג

בשלב זה אנחנו ממפים את נוכחות והתנהגות המותג בהתאם לחווית הצרכן ומציגים היבט עתידי על מערך האקו-סיסטם שלו. 

אסטרטגיית מותג

אסטרטגיה הינה הרעיון המרכזי דרכו יכול המותג לפעול. חזון אסטרטגי מתווה לאירגון את הדרך, מגדיר את ערכי ההזדמנויות החשובים ביותר ובמקביל ממפה כיצד מאפיינים שונים יתרמו לנסיון הצרכן ומימושו באופן קבוע ומתמשך. 

 

בריף וארכיטקטורת מותג

בריף קריאטיבי מדגיש את גרעין התובנות של הצרכן ובעזרתו ניתן יהיה לספק נקודת השקה להתפתחות קריאטיבית רעיונית. דבר זה, ינחה את המסרים של המותג ופיתוח התוכן, ישמר ויבסס  את המותג בכל ערוצי המדיה הרלוונטים. 

חזון האקו-סיסטם

שיקוף מצב עתידי זה, מסייע למותג להשיג את יעודו ויחסיו עם הצרכן תוך יצירת מידרוג אפקטיבי של העסק. מיקבץ האינטראקציות הללו יוצר זיקה לצרכן ובונה מערכת יחסים עימו תוך סיוע למימוש המערכת במסלולים המותאמים.

התהליך שלנו

מפת דרכים:

הטמעת האסטרטגיה

בשלב זה הפיתוח הקריאטיבי ותוכנית ההטמעה הרב שלבית כמעט הושלמו, ובעזרתם יוכל המותג להתקדם ממקומו הנוכחי למקומו העתידי והנחשק. בנוסף, יצרנו משימות מתוזמנות לפי סדר חשיבותן אשר יאפשרו לאירגון להעריך את המאמץ הנדרש מול ה-ROI.

סביבת האקו-סיסטם החדשה הושלמה, רכיב אחר רכיב, לאורך כל מערך הערוצים הרלוונטים. אנחנו ממשיכים למקסם ולייעל את השלבים בזמן אמת,  מבססים נוכחות חדשה של המותג בשוק ומיישמים באופן קבוע צעדים ובחירות מושכלים המותאמים באופן מלא לדינמיקה של התחום.

גלו איך אנחנו יכולים להשתמש
בפתרונות דומים עבורכם