רשת החיפוש
הופכים מותגים לתשובה אותה
אנשים מחפשים.
ה-POV שלנו
חיפוש הוא הפעולה שבעזרתה אנשים מוצאים מידע באינטרנט. יותר מ-60% מכל הטראפיק שמגיע לאתרי אינטרנט מונע ע”י חיפוש, וכ-50% מהצרכנים יבקרו בחנות הפיזית תוך יממה אחת בלבד מזמן חיפוש החנות ברשת. בעולם המחובר בו אנו חיים מנועי החיפוש הם אלה שקובעים איזה תשובות יקבלו הצרכנים לשאלותיהם ולכן נוכחות המותג בתוצאות החיפוש היא קריטית.
המיומנות שלנו בתחום זה ממוקדת כדי לספק לצרכנים את התוכן הטוב ביותר שמותג יכול להציע ברגע שמחפשים אותו. הצלחה מבחינתינו, משמעותה חיפוש, דירוג, טראפיק ישיר.
מומחיות
אופטימיזצית חיפוש וידאו
אופטימיזצית מנועי חיפוש
אופטימיזצית קוד ל- SEO
אסטרטגית SEO
אנליטיקס, מדידה ואופטימיזציה
קידום אורגני
מחקר ותובנות
אסטרטגית חיפוש ממומן
ניהול קמפיינים
מחקר מילות מפתח
הגישה שלנו
לספק ערך ברגע הנכון
האסטרטגיה מתחילה בסקירת האתגרים והערכת התוצרים אליהם אנחנו רוצים להגיע שהם יוגדרו כהצלחה.
מטרת שלב זה הינה תיאום ציפיות ביננו לבין הלקוח והבהרת האתגרים איתם אנו מתמודדים.
התהליך שלנו
מיקוד והנעת אסטרטגיה
תחילה אנחנו מתמקדים באסטרטגיה, בהבנת צרכי לקוח הקצה ומיקוד השאלות שיכולות לעלות בזמן החיפוש. לאחר מכן אנחנו קובעים מה הם התכנים הערכיים ביותר הזמינים למותג שנותנים מענה לשאלות אלו ומבצעים אופטימיזציה לאתר ולקידום הממומן כדי לספק את התוכן למחפשים ולהניע אותם לפעולה וליצירת קשר עם המותג להמרה בטוחה.
גישה ותהליך
חיפוש ממומן
חיפוש ממומן מתמקד בזיהוי החיפושים שהובילו לתגובתו והתנהגותו של הצרכן, מול מודעות המובילות לדפי נחיתה, יחד עם אופטימיזציה מתמשכת בזמן אמת, המהווה רכיב קריטי להצלחה.
אופטימיזצית קמפיינים ממשיכה להראות גידול במקביל לחשיפת אפשרויות והזדמנויות פרסום חדשות.
תכנון
הצלחת חיפוש ממומן מתבססת על מיקוד ספציפי. האסטרטגיה שלנו מאמינה ביצירת חיבור בין מטרה, מילות מפתח, תוכן המודעה ודף הנחיתה. שילוב זה יוצר עלויות נמוכות ותוצאות המרה גבוהות. מסרים נוצרים והיעדים נבחרים בכדי לשרת מטרה ייחודית זו. מעבר לטירגוט מילות המפתח החיוניות לחיפוש ממומן, חקר מתמיד ואופטימיזציה בזמן מעגל החיים של הקמפיין שומר על ערנות בנוגע להתנהגויות הצרכניות ומאפשר את רלוונטיות הקמפיין.
ושילובים עם כוונת מילת החיפוש
עם ערוצים אחרים
אופטימיזציה
גישה ותהליך
קידום אורגני
קידום אורגני מבוסס על תכנון נכון של תוכן וקידומו בשילוב החלק הטכני. הצלחת הקידום האורגני דורשת הבנה מעמיקה בנוגע לתכנים אותם מחפשים המשתמשים, יצירת תוכן בעל ערך בהתאמה, בדגש על כך שהתוכן קל לאיתור, מובן למנועי החיפוש ומקודם ישירות לצרכן הנכון, למשפיענים ולאתרים מקשרים המחפשים תוכן דומה.
כאשר קידום אורגני משולב עם אופטימיזצית המרות נקבל תוצאות איכותיות ונספק למחפשים מה שהם זקוקים לו.
אתרים - גישה ותהליך
קידום אורגני
אסטרטגית תוכן
כדי שגוגל יקדם אתר מסויים כתשובה עבור שאלת חיפוש, האתר חייב לספק את התשובה לשאלה שנשאלה. אסטרטגית קידום התוכן מבוססת על הבנת שאלות הצרכנים לגבי המותג, המוצרים והשירותים. בשלב זה אנחנו מוודאים שהאתר מכיל תוכן ייחודי וערכי של תשובות לשאלות המוצגות בדרך בה גם הצרכן וגם מנועי החיפוש יכולים בקלות להבין.
הצלחת הקידום האורגני נובעת מתוכן המיושר עם כוונת לקוח והשפה בה הוא משתמש, ממוקד מבחינת ניראות ויישום באתר והנתמך באסטרטגית קידום תוכן.