רשת החיפוש

הפיכת מותגים לתשובה אותה
הצרכנים מחפשים.

ה-POV שלנו

חיפוש הוא הפעולה שבעזרתה אנשים מוצאים מידע באינטרנט. יותר מ-60% מכל הטראפיק שמגיע לאתרי אינטרנט מונע ע”י חיפוש, וכ-50% מהצרכנים יבקרו בחנות הפיזית תוך יממה אחת בלבד מזמן חיפוש החנות ברשת. בעולם המחובר בו אנו חיים מנועי החיפוש הם אלה שקובעים איזה תשובות יקבלו הצרכנים לשאלותיהם ולכן נוכחות המותג בתוצאות החיפוש היא קריטית. המיומנות שלנו בתחום זה ממוקדת כדי לספק לצרכנים את התוכן הטוב ביותר שמותג יכול להציע ברגע שמחפשים אותו. הצלחה מבחינתינו, משמעותה חיפוש, דירוג, טראפיק ישיר.

מומחיות

אופטימיזצית חיפוש וידאו

אופטימיזצית מנועי חיפוש

אופטימיזצית קוד ל- SEO

אסטרטגית SEO

אנליטיקס, מדידה ואופטימיזציה

קידום אורגני

מחקר ותובנות

אסטרטגית חיפוש ממומן

ניהול קמפיינים

מחקר מילות מפתח

הגישה שלנו

לספק ערך ברגע הנכון

האסטרטגיה מתחילה בסקירת האתגרים והערכת התוצרים אליהם אנחנו רוצים להגיע שהם יוגדרו כהצלחה.
מטרת שלב זה הינה תיאום ציפיות ביננו לבין הלקוח והבהרת האתגרים איתם אנו מתמודדים.

התהליך שלנו

מיקוד והנעת אסטרטגיה

תחילה אנחנו מתמקדים באסטרטגיה, בהבנת צרכי לקוח הקצה ומיקוד השאלות שיכולות לעלות בזמן החיפוש. לאחר מכן אנחנו קובעים מה הם התכנים הערכיים ביותר הזמינים למותג שנותנים מענה לשאלות אלו ומבצעים אופטימיזציה לאתר ולקידום הממומן כדי לספק את התוכן למחפשים ולהניע אותם לפעולה וליצירת קשר עם המותג להמרה בטוחה.
הבנת המותג
שימוש בכלי מילות מפתח לאיסוף מידע נוסף
מיפוי קטגוריות לפי המטרות והנושאים
זיהוי ביצועים קודמים מובילים
קביעת מטרה ממוקדת עבור חיפוש ממומן ו-SEO
הבנת המותג
שימוש בכלי מילות מפתח לאיסוף מידע נוסף
מיפוי קטגוריות לפי המטרות והנושאים
זיהוי ביצועים קודמים מובילים
קביעת מטרה ממוקדת עבור חיפוש ממומן ו-SEO

גישה ותהליך

חיפוש ממומן

חיפוש ממומן מתמקד בזיהוי החיפושים שהובילו לתגובתו והתנהגותו של הצרכן, מול מודעות המובילות לאופטימיזצית דפי נחיתה, יחד עם אופטימיזציה מתמשכת בזמן אמת, המהווה רכיב קריטי להצלחה. אופטימיזצית קמפיינים ממשיכה להראות גידול במקביל לחשיפת אפשרויות והזדמנויות פרסום חדשות.

תכנון

הצלחת חיפוש ממומן מתבססת על מיקוד ספציפי. האסטרטגיה שלנו מאמינה ביצירת חיבור בין מטרה, מילות מפתח, תוכן המודעה ודף הנחיתה. שילוב זה יוצר עלויות נמוכות ותוצאות המרה גבוהות. מסרים נוצרים והיעדים נבחרים בכדי לשרת מטרה ייחודית זו. מעבר לטירגוט מילות המפתח החיוניות לחיפוש ממומן, חקר מתמיד ואופטימיזציה בזמן מעגל החיים של הקמפיין שומר על ערנות בנוגע להתנהגויות הצרכניות ומאפשר את רלוונטיות הקמפיין.

רלוונטיות
מתמקד בהכללת מילות מפתח
ושילובים עם כוונת מילת החיפוש
סינכרון
יישור קו של הצעות והודעות
עם ערוצים אחרים
אקסטנשנס
הרחבת השימוש בפיצ'רים של המודעות כדי לספק מידע וערך מיריבים עבורם
דיסטניישנס
בקרה על הנכסים הדיגיטליים שהם ממוקדים ומתאימים למטרת החיפוש
עונתיות
מודעות לקמפיינים עונתיים בכדי לייצר הצעה ממוקדת

אופטימיזציה

אופטימיזציה על בסיס קבוע הינה המפתח להצלחת חיפוש. חיפוש נחשב יקר יותר כאשר הוא נמדד פר-הצגה ופר-קליק לעומת תצורות אחרות של פרסום בדיגיטל. ערכו של החיפוש נובע מעצם היותו בעל יכולות יחודיות לבצע אופטימיזציה המניעה לפעולה. יכולות אלו נובעות משימוש במידע לטובת הצעות ממוקדות למשתמשים כאשר הם מחפשים באופן אקטיבי הצעות אלו. בחיפוש ממומן ניהול הביד (BID) היומי ואופטימיזצית קמפיין בכל המימדים/תחומים מאפשרת שיפור מתמיד.
ניהול ביד
שילוב של תהליך אוטומטי מבוסס אלגוריתם ותהליך ידני.
אופטימיזצית מילות מפתח
מחקר מילות מפתח וביצוע אופטימיזציה באופן קבוע המבוסס על ביצועי קמפיין ושאילתות לפי דוחות חיפוש.
בדיקת מודעות
בדיקת מודעות על בסיס קבוע וכינוס ביצועים של מיגוון מודעות לאיסוף מידע מהיר יותר.
התאמת תקציב
שילוב של תהליך אוטומטי מבוסס אלגוריתם יחד עם התאמה/עידון ידניים/אנושיים.
ניהול אופורטוניסטי של התקציב
הגדלת תקציבים בהתבסס על ביצועי טווח קצר מיד כאשר עולות הזדמנויות
דפי נחיתה
אופטימיזצית דפי נחיתה למיקסום פעילות שלאחר ביצוע הקלקה

גישה ותהליך

קידום אורגני

קידום אורגני מבוסס על תכנון נכון של תוכן וקידומו בשילוב החלק הטכני. הצלחת הקידום האורגני דורשת הבנה מעמיקה בנוגע לתכנים אותם מחפשים המשתמשים, יצירת תוכן בעל ערך בהתאמה, בדגש על כך שהתוכן קל לאיתור, מובן למנועי החיפוש ומקודם ישירות לצרכן הנכון, למשפיענים ולאתרים מקשרים המחפשים תוכן דומה.

כאשר קידום אורגני משולב עם אופטימיזצית המרות נקבל תוצאות איכותיות ונספק למחפשים מה שהם זקוקים לו.

אתרים - גישה ותהליך

קידום אורגני

אסטרטגית תוכן

כדי שגוגל יקדם אתר מסויים כתשובה עבור שאלת חיפוש, האתר חייב לספק את התשובה לשאלה שנשאלה. אסטרטגית קידום התוכן מבוססת על הבנת שאלות הצרכנים לגבי המותג, המוצרים והשירותים. בשלב זה אנחנו מוודאים שהאתר מכיל תוכן ייחודי וערכי של תשובות לשאלות המוצגות בדרך בה גם הצרכן וגם מנועי החיפוש יכולים בקלות להבין.

הצלחת הקידום האורגני נובעת מתוכן המיושר עם כוונת לקוח והשפה בה הוא משתמש, ממוקד מבחינת ניראות ויישום באתר והנתמך באסטרטגית קידום תוכן.

אתרים - גישה ותהליך

קידום אורגני

קידום תוכן

הצלחת קידום אורגני מורכבת מתוכן שאיננו רק ייחודי ובעל ערך אלא גם תוכן המגיע ממקור מוסמך. סמכותיות זו נקבעת בעיקר ע”י צורת השיתוף של התוכן וקישורו ממקורות חיצוניים ואתרים. עבור מותגים, קידום תוכן מבוסס בדרך כלל על אינטגרציה של שיווק מדיה חברתית ופעילות משפיענים (Influencer outreach) . בניית לינקים אפקטיביים מאתרים רלוונטים וערכיים הינם התוצאה של בניית קשרים/מערכת יחסים יותר מאשר “אימייל קר”, ומערכת יחסים זו באה לידי ביטוי ומימוש בצורה הטובה ביותר ע”י יצירת קשר מתמשך ותקשורת התואמים בצורה מלאה למאמצי המדיה החברתית. קידום תוכן מתחיל ביצירת תוכן. כאשר תוכן נוצר באופן ממוקד עבור קהל יעד ספציפי או משפיענים מסויימים הוא יעוצב באופן שיהווה שיתוף מקסימלי ויצירת לינקים בקהל רלוונטי. פעולה זו יוצרת מיידית  טראפיק, שיתוף והמרות באופן ישיר הרבה מעבר לערך תוצאות הלינקים של ה- SEO .

אתרים - גישה ותהליך

חוץ מהאתר

רק חלק קטן מתוצאות חיפוש המנוע עבור הדף שייכות לאתר בודד אחד. גוגל יראה רק תוצאת  חיפוש ממומן אחת ו-2 תוצאות של אתרים אורגנים עבור האתר הבודד. כתוצאה מכך, קיימות הזדמנויות נרחבות בחיפוש מעבר לביצוע האופטימיזציה לאתר עצמו. בחיפוש ממומן, ורטיקלים שונים יוזנו ע”י פורמטים אלטרנטיבים של מודעות מעבר לטקסט המודעות עצמן. אתרי e-commerce יכולים להגביר את הנוכחות שלהם דרך מודעות רכישה (שופינג אדס). ב SEO, גוגל ומנועי חיפוש אחרים עשויים להציע מידע על הנושאים המבוקשים (מחופשים) דרך תוצאות השונות מתוצאות האתר. עסקים מקומיים חייבים ליצור קשר ולחבור לרשימת ניהול של עסקים ואופטימיזציה כדי לוודא את הופעתם במפת התוצאות ונוכחותם ברשימות צד-שלישי בצורה איכותית.  בניית לינקים  ו Citation efforts יכולים להוביל לטראפיק מונחה מאתרים שאינם מתחרים המדורגים בגלל אותם תנאים. אופטימיזציה נכונה ומתאימה של נכסים חברתיים וערוצי יוטיוב של מותג יוסיפו גם הם להעלאת הנוכחות של המותג בשעת החיפוש.

אתרים - גישה ותהליך

מדידה

אופטימיזציה מתבססת על ערכים מדידים. לכל פלטפורמה חוקים משלה במסע הרכישה של הצרכן והיא מונחה KPIs בהתאם, בהתבסס על הפלטפורמה והקמפיין הספציפי בהם מדובר. ע”י אופטימיזציה מותאמת זו כל המטרות של כל פלטפורמה וקמפיין ממוקסמים. כאשר ישנה אפשרות, שילוב מדידות של מספר פלטפורמות מאפשרת אופטימיזציה המתממשקת -מול ומיישמת- את כל מטרות העסק. במסע הרכישה של הצרכן, אינטראקציה ותפיסה של המותג הינם דינאמיים מתמשכים. האימפקט של כל פלטפורמה ניבנה לתוך האימפקט של הפלטפורמה הבאה אחריו ומביא להשפעה על התנהגות תוצאות חיפושי פאנל עליון על חיפושי פאנל תחתון.

גלו איך אנחנו יכולים להשתמש
בפתרונות דומים עבורכם