מובייל+אתרים

עיצוב חווית מותג מותאמת אישית.

ה-POV שלנו

מותגים מקבלים את כוחם ממגוון טכנולוגיות, המעצימות עסקים ומניעות אותם 24/7. הפלטפורמות מקדמות את כל סביבת המותג, במטרה להתאים את התוכן והחוויה במדויק כך שהמותג יהיה רלוונטי, עדכני ומקושר רעיונית להשגת היעדים. חווית המשתמש בעולם הדיגיטלי מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לשליטה במסרים המותאמים לפלטפורמות השונות. לכן, אנחנו יוצרים תוכן בעל מסרים חזקים, מעוגנים במחקרים ותובנות צרכניות. התכנים המופקים מצטיינים בפתרונות אלגנטיים ויציבים עבור אתגרי מפתח של המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות וההתקנים הרלוונטים.

מומחיות

פיתוח אתרים
חנות אינטרנטית
הפקת ווידאו

אסטרטגיית תוכן
קמפיינים משולבים
מדידה ואופטימיזציה

הגישה שלנו

שיתוף פעולה משולב

בנוסף לעיצוב ופיתוח, אנחנו יוצרים תוכן ממוקד המניע את הצרכן ומאפשר להגיע לתוצאות עיסקיות מדידות. הגישה שלנו, המותאמת למובייל, אתרי אינטרנט והתקנים נוספים, מעצימה את שיתוף הפעולה הבין-מחלקתי ומביאה לתוצאות איכותיות במיוחד. גישה ייחודית זו המשלבת הקפדה על מימוש הפוטנציאל וראייה מרחבית של צרכי הלקוח מאפשרת איחוד צוותים המתמחים בתחום חווית משתמש, עיצוב ממשק משתמש, אסטרטגית תוכן ורקע טכני. תחת הנהגתו של דיירקטור מנוסה הצוותים עובדים יחד בכל אחד מהשלבים עד לסיום התהליך.

אנשי קשר ובריף
מיפוי תהליך כניסת לקוח
אסטרטגית תוכן
אסטרטגית UX
אנשי קשר ובריף
מיפוי תהליך כניסת לקוח
אסטרטגית תוכן
אסטרטגית UX

אסטרטגית תוכן

ההתמחות שלנו באסטרטגית תוכן מסייעת לפתח לכל לקוח תוכנית שיווקית המספקת את המפנה הרגשי בכל שלב ושלב והנבנית, בסופו של דבר, לחוויה ייחודית עוצמתית ושלמה. עבור התוכן השיווקי, מבססת אסטרטגית התוכן את יסודות המותג, הכוללים נושאים ופעולות, שהם האוטוריטה ההתנהגותית הבלעדית עבורו, ואז, בשלב זה, מאותר הקשר המשותף בין יסודות המותג וצרכי הלקוח המטורגט.

מצב רגשי
לכידת הקשב
תוכן
קבלת החלטות
מצב רגשי
לכידת הקשב
תוכן
קבלת החלטות

חווית משתמש UX

ההתמחות שלנו בתחום ה-UX מונחית מטרה: יצירת חווית המשתמש הטובה ביותר עבור משתמש הקצה. שלב ה-WIREFRAME לא מסתיים בשלב תהליך ההדמיות של האתר, כשאנחנו מדברים על חווית משתמש אנחנו מתכוונים לתוכנית שלמה המחברת בין כל הרבדים ועוברת לאורך כל שלבי הפרויקט.

עיצוב חזותי

העיצוב זורם לנו בדם, אבל, כשאנחנו מדברים על עבודת הקריאייטיב שלנו אנחנו מתייחסים לנושא כמכלול שלם ומוחלט. לדעתינו, עיצוב איננו רק מכלול של אלמנטים אסטטיים. עיצוב הוא בעצם מציאת הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר בצורה משכנעת-ויזואלית, סיפורית ואינטראקטיבית באופן בו יתאים במדוייק לכל קהל ואמצעי.

פיתוח וטכנולוגיה

צוות הפיתוח שלנו, שם לו למטרה לפצח וליישם את המעוף הקריאייטיבי ללא הגבולות של צוות ה-UX וצוות העיצוב שלנו. אנחנו תמיד חותרים ושואפים לספק קוד באיכות הגבוהה ביותר שגם ניתן לתחזוקה, לא משנה כמה הוא טריוויאלי, דרך גישה רספונסיבית ל-UI וארכיטקטורת ג’אווה סקריפט מודולארית. צוות מפתחי ה-Server side (צד-שרת) מכיר בצורה מקיפה פלטפורמות מסחריות ופלטפורמות קוד-פתוח, יודע לבחור ולהעריך כל כלי ולבצע התאמה מלאה לצרכים העתידיים.

התהליך שלנו

מבריף להשקה...

ומעבר

כל אחת מההתקשרויות האסטרטגיות מתחילה בסקירת האתגרים והערכת התוצרים אליהם אנחנו רוצים להגיע שיוגדרו כהצלחה. מטרת שלב זה, הינה תיאום ציפיות ביננו לבין הלקוח והבהרת
האתגרים איתם אנו מתמודדים.

ניתוח ומיפוי שפת המותג
בריף פרוייקט
תכנון נקודות ממשק עם הלקוח
אסטרטגיית תוכן
מפת הדרכים
הדמיות וסקיצות
חווית משתמש
QA ועלייה לאויר

הגישה שלנו

יסודות תשתית העיצוב

במהלך בניית תשתית ויסודות העיצוב, צוותי ה-XD שלנו Experience Design עובדים יחד כדי להגדיר את חזון המוצר ולפתור את אתגרי המפתח שנגזרו מתובנות האסטרטגיה שפיתחנו בשילוב עם המותג. חזון זה מושרש במשימתנו ומסייע לאחד את צרכי הארגון עם צרכי הלקוח. בשלב זה, אנחנו עורכים ומנתחים את המבנה והטכנולוגיה הקיימים, ואת חקר המתחרים המקדים שגיבשנו ויוצרים ניתוח יחסי ו-POC טכני של רכיבים חדשים. התוצאה של אימות מימצאים אלו הינה בריף פרוייקטאלי המשרטט את השימוש והנחיות המפתח לפתרון האתגרים הערכיים ביותר של העסק. בהתבסס על התובנות האסטרטגיות שהסקנו אנחנו מתחילים לפתח מסע-לקוח במבט על, מיתווה תוכנית, ואסטרטגית תוכן.

הגישה שלנו

מפת דרכים

בשלב זה, אנו מעריכים מחדש את הלקחים, “חופרים” עמוק יותר, לומדים את סיפורי הלקוח וממפים את הסבירות לתועלות ומימושן לטובת ערכו של המשתמש וערכי העסק. לאחר מכן, אנחנו מעריכים את ה LOE- Level Of Effort, עבור הפיצ’רים בעלי העדיפות הגבוהה ביותר, מפתחים תוכנית פרוייקט ומפת דרכים שינחו אותנו בזמן תהליך הייצור הבנוי ממספר מקטעי דרך מקבילים.

סביבת האקו-סיסטם החדשה הושלמה, רכיב אחרי רכיב, לאורך כל מערך הפלטפורמות הרלוונטיות. אנחנו ממשיכים למקסם ולייעל את השלבים בזמן אמת, ללא הפסקה ופועלים לביסוס נוכחות חדשה בשוק בו המותג מבצע באופן תמידי צעדים ובחירות מושכלים המותאמים בצורה מלאה לדינמיקה של התחום.

גלו איך אנחנו יכולים להשתמש
בפתרונות דומים עבורך