Maredsous

SOCIAL, animation, PRINT

Maredsous

SOCIAL, animation, PRINT

רקע

מבשלת מרדסו מייצרת בירות עוד משנת 1872. סיפורה של המבשלה מזכיר את סיפורם של מבשלות בלגיות ואירופאיות אחרות, שהחלו את דרכן בזכות נזירים, שרצו להרוויח כמה לירות מהצד, ולכן החלו לבשל בירות. הפרט המעניין ביותר העומד מאחורי סיפורה של מרדסו, הוא על כך שהחברה והעולם השתנו ללא היכר, המכשור המודרני ותהליכי בישול הבירות השתכללו עם השנים, וכמובן העולם כולו שינה את פניו מקצה לקצה, ולמרות כל הטכנולוגיה העומדת בפנינו היום, גם ברגעים אלו, 32 נזירים גרים, מתפללים, סוגדים ועובדים בעבודות כפיים באזור. הם פועלים לפי חוקיו של בנדיקט הקדוש (לא מספיק להתפלל אלא גם צריך לעבוד), מסורת שהחלה עוד מלפני הספירה. אף על פי שהמבשלת ההיסטורית איבדה במידה מסוימת את הקשר הפיזי שלה למנזר הפסטורלי, המרדסו מבושלת גם היום, על פי אותה נוסחה ובאותנטיות גמורה ונאמנה למקור.

האתגר

להקים ולייצר “טביעת רגל” מותגית למרדסו באמצעות המדיות החברתיות השונות, בתקציב מוגבל וללא כל מעטפת פרסומית או מיתוגית ב”אוף דיגיטל בישראל.

everybody should know
for a fact - this is,
without any doubt,
the
strongest beer

Slider
Slider

מהמנזר לפייסבוק

הסטורי של מרדסו

יצאנו למסע מרתק בעולמה של בירת המנזרים החזקה כדי להעצים את האמוציות והרגשות איתן נבנה אסטרטגית מיתוג חזקה, ישירה עם נוכחות גבוהה בפייסבוק. הצבעים והקו העיצובי שבחרנו בשילוב תוכן ציורי יצרו מיתוג ממוקד, יעיל ונכון המזוהה בברור עם מרדסו. מאחורי כל פוסט סגול ישנה חשיבה על הקהל המיוחד אליו אנו פונים והתחשבות במטרות המותג לאורך הדרך.

NEXT

<— PROJECT

MASTER CHEF

FACEBOOK LIVE