malka beer

ux & ui design, development, mobile

malka beer

ux & ui design, development, mobile

רקע

הסיפור של מבשלת מלכה החל בשנת 2006, מתוך אהבה לטבע ורצון לקדם את תרבות הבירה בארץ. אסף לביא, שהיה בעליהם של שני פאבים בתל אביב, עזב את העיר הגדולה ליישוב האקולוגי כליל, והחל לבשל בירה בכמויות קטנות במושב עמקה. הבירות הראשונות שבישל אסף עברו סדרת טעימות אצל אנשי מקצוע מתחום הקולינריה. לאחר שגובשו המתכונים, העמיס אסף ארגזים של מלכה אדמונית, מלכה בהירה ומלכה כהה על הטנדר ועשה את דרכו לחלוקה בתל אביב.
מאז ועד היום מתמחה המבשלה בייצור בירות מסוג אייל בשיטה המסורתית ובכמויות קטנות. תהליך הייצור מתחיל בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ממשיך בבקרת איכות קפדנית, אי התפשרות על רמת הבירה הסופית

האתגר

התבקשנו על ידי מנהלי המותג של מלכה לייצר מיני סייט תדמיתי חדש  שימשיך את חווית המותג של הבירה אל העולם הדיגיטלי ויהווה מעין  “כרטיס ביקור” של המותג עבור משווקים ולקוחות בארץ ובעולם.

מה זה אומר בפועל? כמו שמלכה היא בירת בוטיק – סופר מוקפדת, איכות וכיפית. כך צריך להיות גם האתר שלה – יחיד במינו, טיפה מתנשא, אחד כזה  שאוהב לדבר על “פירותיות” ו”שלבי תסיסה” אבל גם כיפי ויודע לצחוק על…..  זה שהוא יודע מה זה “פירותיות” ו”שלבי תסיסה”.

Slider

טול, דארק אנד הנדסום.

בואו נכנס לאווירה.

“בירה בעבודת יד” מישפט המיצוב של המותג היווה עבורנו את נקודת המשען עליה ביססנו את כל עיצוב האתר. מרבית האימג’ים לקוחים מתהליכי הכנת הבירה הידניים האופניים לבירה מלכה ואת ההשראה לרקע השחור וערפילי האדים “שמקיפים” את המשתמש בכל פינה באתר קיבלנו לאחר שערכנו ביקור במבשלה – האפלה במרתפי היישון, יחד עם אדי בישול הבירה שמלווים אותך לכל מקום הגניבו לנו את הראש וידענו שנרצה להעביר את החוויה גם לעולם הוירטואלי. את העיצוב השלמנו עם אנימציות פרלקס ואינטראקציות משתמש מפתיעות ששזרנו בחלקים השונים באתר. 

Slider

NEXT

<— PROJECT

NEGEV

SOCIAL MEDIA, PRINT