בואו נעשה ניסוי קטן – בכמה אתרי אינטרנט ביקרתם היום? ומה הזמן הממוצע שבוא נשארתם לגלוש?
התשובות כמובן אינדיוידואליות, אבל אפשר לומר שככל שהגיל שלכם יותר צעיר, סביר להניח שהמספר בתשובה הראשונה יהיה יותר גבוה (הרבה אתרים) ובעוד המס’ בתשובה השנייה יהיה יותר נמוך (משך הזמן שגלשו בכל אתר). אין מה לעשות אנחנו חיים בעולם מהיר, מלא הסחות דעת ורווי מידע וזה לא הולך ומשתפר..
עיצוב טוב הוא לא “סתם יפה”, הוא חייב לשרת את המטרה שלשמה הוא נולד, העיצוב הוא הנקודת מפגש בין המשתמש לתכני האתר.
בהתחשב בכל מה שקישקשנו למעלה ניגשנו לבנות את האתר של דלקוב – אתר תדמית וקטלוג. התשמשנו בעיצוב אי – סימטרי שמתשנה מעמוד לעמוד, חווית דפדוף ותנועה על מנת לשמור על העניין של המשתמש בין מוצרי הקטלוג, יצרנו אנימציות ומשחקי פרלקסים בעמודי התדמית, תוך כדי הקפדה על הערכים האסטתיים של דלקוב ויצירת בידול מהמתחרים בארץ.