קראייטיב+תוכן

עיצוב חווית מותג מותאמת אישית
למסכים ומכשירים שונים.

ה-POV שלנו

מותגים מקבלים את כוחם ממגוון טכנולוגיות, המעצימות עסקים ודוחפות אותם 24/7. הפלטפורמות מניעות ודוחפות קדימה את כל סביבת המותג, במטרה להתאים את התוכן והחוויה במדויק כך שהמותג יהיה רלוונטי, עדכני ומקושר רעיונית להשגת היעדים. חווית המשתמש באתר אינטרנט מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לשליטה במסר. לכן, אנחנו יוצרים תוכן בעל מסרים חזקים, מעוגנים במחקרים ותובנות צרכניות. התכנים המופקים מצטיינים בפתרונות אלגנטיים ויציבים עבור אתגרי מפתח של המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות.

מומחיות

פיתוח אתרים רספונסיביים
חנות אינטרנטית
הפקת ווידיאו


אסטרטגיית תוכן
קמפיינים משולבים
מדידה ואופטימיזציה

הגישה שלנו

שיתוף פעולה משולב

מעבר לעיצוב ופיתוח, אנחנו יוצרים תוכן ממוקד המניע את הצרכן ומאפשר להגיע לתוצאות עיסקיות מדידות. הגישה שלנו, המשלבת מובייל ואתרי אינטרנט, מעצימה את שיתוף הפעולה הבין-מחלקתי ומביאה לתוצאות איכותיות במיוחד. גישה ייחודית זו המשלבת הקפדה על מימוש הפוטנציאל וראייה מרחבית של צרכי הלקוח מאפשרת איחוד של צוותים המתמחים בתחום חווית משתמש, מעצבי ממשק משתמש, אסטרטגית תוכן ורקע טכני. תחת הנהגתו של דיירקטור מנוסה הצוותים עובדים יחד בכל אחד משלבי התהליך.

אסטרטגית תוכן

ההתמחות שלנו באסטרטגית תוכן מסייעת לפתח לכל לקוח תוכנית שיווקית המספקת את המפנה הרגשי בכל שלב ושלב הנבנה, בסופו של דבר, לחוויה ייחודית עוצמתית ושלמה. עבור התוכן השיווקי, מבססת אסטרטגית התוכן את יסודות המותג הכוללים נושאים ופעולות שהם האוטוריטה ההתנהגותית הבלעדית עבורו, ואז, בשלב זה, מאותר הקשר המשותף בין יסודות המותג וצרכי הלקוח המתורגט.

חווית משתמש UX

ההתמחות שלנו בתחום ה UX ממוקדת כדי ליצור את חווית המשתמש הטובה ביותר גם עבור משתמש הקצה. שלב ה-UX לא מסתיים בשלב תהליך ההדמיות של האתר (WIRE FRAMING), כשאנחנו מדברים על חווית משתמש אנחנו מתכוונים לתוכנית שלמה המחברת והעוברת לאורך כל שלבי הפרויקט.

עיצוב חזותי

העיצוב זורם לנו בדם, אבל, כשאנחנו מדברים על עבודת הקריאייטיב שלנו אנחנו מתייחסים לנושא כמכלול שלם ומוחלט. לדעתינו, עיצוב איננו רק מכלול של אלמנטים אסטטיים. עיצוב הוא בעצם מציאת הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר בצורה משכנעת-ויזואלית, סיפורית ואינטראקטיבית באופן בו יתאים במדוייק לכל קהל ואמצעי.

פיתוח וטכנולוגיה

צוות הפיתוח שלנו, שם לו למטרה לפצח וליישם את המעוף הקריאייטיבי ללא הגבולות של צוות ה-UX וצוות העיצוב שלנו. אנחנו תמיד חותרים ושואפים לספק קוד באיכות הגבוהה ביותר שגם ניתן לתחזוקה, לא משנה כמה הוא טריוויאלי, דרך גישה רספונסיבית ל UI וארכיטקטורת ג’אווה סקריפט מודולארית.

צוות מפתחי ה SERVER SIDE (צד-שרת) מכיר בצורה מקיפה פלטפורמות מסחריות ופלטפורמות קוד-פתוח , יודע לבחור ולהעריך כל כלי ולבצע התאמה מלאה לצרכים העתידיים.

התהליך שלנו

מבריף להשקה...

ומעבר

כל אחת מההתקשרויות האסטרטגיות מתחילה בסקירת האתגרים והערכת
התוצרים אליהם אנחנו רוצים להגיע שיוגדרו כהצלחה. מטרת שלב
זה הינה תיאום ציפיות ביננו לבין הלקוח והבהרת האתגרים איתם אנו מתמודדים.

הגישה שלנו

יסודות תשתית העיצוב

במהלך בניית תשתית ויסודות העיצוב, צוותי ה XD שלנו (Experience Design) עובדים יחד כדי להגדיר את חזון המוצר ולפתור את אתגרי המפתח שנגזרו מתובנות האסטרטגיה שפיתחנו בשילוב עם המותג. חזון זה מושרש במשימתינו ומסייע לאחד את צרכי האירגון עם עם צרכי הלקוח.

בשלב זה, אנחנו עורכים ומנתחים את המבנה והטכנולוגיה הקיימים, את חקר המתחרים המקדים שגיבשנו ויוצרים ניתוח יחסי ו POC טכני של רכיבים חדשים. התוצאה של אימות מימצאים אלו הינה בריף פרוייקטאלי המשרטט את השימוש והנחיות המפתח לפתרון האתגרים הערכיים ביותר של העסק.

בהתבסס על התובנות האסטרטגיות שהסקנו אנחנו מתחילים לפתח מסע-לקוח במבט על, מיתווה תוכנית, ואסטרטגיית תוכן כוללת.

הגישה שלנו

מפת דרכים

בשלב זה, אנו מעריכים מחדש את הלקחים, “חופרים” עמוק יותר ולומדים את סיפורי הלקוח וממפים את הסבירות לתועלות ומימושן לטובת ערכו של המשתמש ולערכי העסק. לאחר מכן, אנחנו מעריכים את הLOE ׁ LEVEL OF EFFORT ) עבור הפיצ’רים בעלי העדיפות הגבוהה ביותר, מפתחים תוכנית פרוייקט ומפת דרכים שינחו אותנו בזמן תהליך הייצור שיהיה בנוי ממספר מקטעי דרך מקבילים
סביבת האקוסיסטם החדשה הושלמה, רכיב אחרי רכיב לאורך כל מערך הערוצים הרלוונטים. אנחנו ממשיכים למקסם ולייעל את השלבים בזמן אמת, כל הזמן – מבססים נוכחות חדשה בשוק בה המותג מבצע באופן תמידי צעדים ובחירות מושכלים מותאמים בצורה מלאה לדינמיקה של התחום.

גלו איך אנחנו יכולים להשתמש
בפתרונות דומים עבורכם